090528

Bästa dagen på länge!

Habiliteringen gick bra, och efter det åkte jag och Manda till stockholm, haha känns så fel att säga så, men sant. vi väntade i typ tjugo minuter (läs tusen år) på att tacobar skulle öppna så att vi kunde äta lunch, efter de åkte vi in mot skansen och väntade in resten av klassen, körde tipsrundan (mvgsvar på alla ahaha not) och sen gick vi ett till varv runt hela jävla stället eftersom att Manda inte hade vart där på typ tio år och hon ville promt se björnarna och lodjuren som gömde sig. Men det var inte allt neeej, när jag kom hem drog mamma med mig ut på mc-tur! :D finns inget som gör mig lyckligare typ.. till vegabaren blev det och kebab såklart!  nu ska jag dra med mig Jessie och Bonnie ut och så ska vi möta upp Manda och Casper och bajsa me dom, de e sant! :]  bilder från dagen bjuder jag väl på också!

ben haha <3


cola ffs ;D


mat ^^


skit-söt-älg-unge-som-va-typ-10-dagar-och-ap-gullig-<3


skit fult väder över sthlm .__.


Manda kollar så jag har skrivit rätt =)


tomteklubba <33


öm..

Kommentarer
Postat av: manda <3

AHAHAH jävla tönt :D skit fin bild på oss våra ben asså xD <3

2009-05-30 @ 13:03:37
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/
Postat av: Stanley du vet

låter som att du hade en kanondag! :DD jag vill också till Skansen igen.. har inte vart där sen i sexan typ, haha.

2009-05-30 @ 20:05:14
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0