090529

Sämsta dagen på länge!

Som att det inte vore nog. Allt pissigt bara öser ner över mig idag. Det började på natten, fortsatte på morgonen. Skolan ska vi inte ens prata om, för det är bara så frustrerande så jag går snart i tusen bitar. Egentligen skulle jag behöva skriva av mig nu, typ fem miljarder A4:an om min skola/klass/lärare osv osv. Men ni slipper.

Jag ska försöka se dom små positiva sakerna nu. Jag är faktiskt jävligt stolt över att jag klarade natten utan medicin, det trodde jag aldrig. Trots att vissa fick lite mindre trevliga sms, så överlevde jag. Utan medicin.

Nu ska vi se det här positivt, det ser ut att vara fint väder och jag följer med till Hammerfall iallafall. Om ni har missat att Hammerfall spelar idag så har ni nåt seriöst fel i huvudet.. mohaha.. nerå. Ni är helt normala. Hammerfall..?
Nu ska jag hur som helst ut med hundarna. Och ringa Tobbe. Ni får ha det så bra, och jag är faktiskt nedrans glad över att besökarantalet inte sjunker sådär grymt mycket bara för att jag har så kallad "bloggtorka". Tack!




Kommentarer
Postat av: Stanley du vet

aldrig att man missar din blogg!!

o jag vill ju också på Hammerfall.. FAN

2009-05-30 @ 20:07:14
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback