090517

Sitter här med blött hår, badrock osv. Har duschat både mig & hundarna så nu sitter vi och myser. Ska byta sängkläder också så det blir extra mysigt att sova inatt. Nå, vad har hänt idag då? Inte mycket alls, gick upp vid 10 och åt frukost, la mig på sängen för att "bara vila lite" men somnade såklart. Blev väckt vid ett tiden av att Tobbe började trumma (som vanligt). Har inte gjort mycket efter de, suttit vid datorn, slö kollat på repriser på tvn som har rullat hela dagen. Sen kom pappa med thai-mat, och när han åkte hem gjorde vi väl ingenting typ, jag gjorde klart ett arbete och skickade till min lärare. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här! Haha, sitter och väntar på parlamentet nu, det är säsongsavslutning och ska enligt reklamen vara grymt kul just idag, det är ju nästan alltid kul men ja, special edition today! Imorn blir det en timmes matte, sen film & lunch och efter det en hel eftermiddag med Gunnar. Lagom jobbig dag skulle jag tro ehehe. Hööörs sen hörnibörni =)

Undgå ödet igen. Just love them.

Kommentarer
Postat av: Bea

Liv i Sister Sin? alltså bilden. jäävligt lik.. o då snackar jag läpparna? vad fan? x)

2009-05-20 @ 18:52:11
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0