090503

Halloj! Vet ni vad!? Ne, nu ska jag inte låta varken saker eller människor deppa mig mer! Nu tänker jag bli glad som aldrig förr för snart är det sommarlov! Tänkte bara säga det lite snabbt, och sen vad som hänt idag. hm, jag och tobbe spontanåkte till grönan bara för att de va så lite folk :)
Tack för kommentarer och mail! Jag blir jätteglad ska ni veta! Hinner inte svara på kommentarerna nu för de blir så konstigt när ni (sandra och bea haha) kommenterar så mycket för jag vet inte hur jag ska svara på allt liksom x] aja, ni som mailar får iaf svar snabbare, iofs roligare med kommentarer men ja, nu väntar sängen vetni, jag tänkte sitta upp och sova inatt och se ifall de hjälper heh. cya :*

bild på mig och sandra bara för att det inte finns mycket annat i arkivet :o
-det är okej att mobba min arm för den är cp (y)

Kommentarer
Postat av: Bea

haha sorry om jag bombar dig me kommentarer x) du behöver inte svara om du inte vill.. haha jag känner mig utpekad som värsta kommentarmissbrukaren!!

2009-05-07 @ 11:54:08
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0