Why is the rum gone!?

YEY!! Nu känner jag mig på bra humör igen! De verkar fungera väldans bra mellan Lisa, Bea & Sandra (inte för att jag trott något annat men man vet ju aldrig) så det blir säkert skitskoj bara vi kommer igång! :D
Jag va nyss ute en snabbis o sprang runt som en galning för o hitta reklamen med deathstars o sno me mig hem, men den finns tydligen bara utanför 4sound så jag får väl gå dit o "sno" den. Seriöst, man får väl ta såna där reklamaffischer som de sätter upp? Eller? alla säger typ olika men jag tror att liksom..ingen bryr sig direkt!? Aja, de verkar bara finnas en deathstars på hela söder iaf, så den tänker jag sno åt mig :] får se om de blir ikväll eller imorn isf, för sen ska jag till maaamma! :) o ursäkra rubriken men den har liksom fastnat på hjärnan x] you burned all the food mohahaha xD *skrattanfall* :'D

& det är ju Axls dag idag så, grattis igen!! :D:D<33

Kommentarer
Postat av: Bea

alltså jag fattar inte det där "why is the rum gone?" berätta, för jag är övertrött o lär garva både åt det isåfall o mikrosar ;D hahah, lol.



men ja! det funkar helt bra me Lisa o Sandra, de är supertrevliga, like you! fifan vad vi ska rocka sen ;DDD (o förhoppningsvis Tobbe me!)

2009-02-06 @ 19:58:40
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0