Jakob Samuel!

Sådär, nu har vi storhandlat klart och nu är jag hemma för att skriva om dagens andra -betydligt mycket roligare- händelse. Det är visst någon som fyller år idag? :D



Ja, alla som har bra musiksmak ser ju direkt vad detta handlar om. Jakob Samuel fyller nämligen 40år idag! Grattis på han!! Galet grym man säger jag bara. Underbar röst!! Så speciell!! <3           och om ni är smarta lyssnar ni:



Ni kan ju testa att lyssna på hans fina röst, men jag vet - man fastnar på kicken :] haha men asså, fina kicken bakom ett trumset, ombord på ett piratskepp med piratkänsla och allt. Det kan inte bli bättre! Jakobs röst e som gjord för deras musik <3   och nej, man får inte glömma Peter Stormare som också är med och sjunger lite i den här låten, värsta piraten :)  Men just nu är jag inne i nån slags period där jag inte klarar av att se kicken utan att typ, bli konstig och helt galen. Så när han sitter där i bakgrunden och trixar med pinnarna dör jag <3 , bye

Kommentarer
Postat av: Bea

grattis i efterskott Jakob! :D men serisöt, 40 år?! O.O det ser han inte ut som alltså! Jakobs röst är väldigt orginell indeed, jäkligt cool. o jag fastnar oxo alltid på Kicken, trumgalen y'know ;D

2009-02-21 @ 12:37:36
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0