vad gör jag en lördagskväll?

Jag har tagit tag i en massa skolarbete såhär mitt i natten. Lördagsnatt tillome, jag måste va sjuk. Nämen jag orkar inte hamna ännu mer efter så..ja. Nu har jag iallafall gjort klart halva powerpoint-redovisningen som ska redovisas på måndag, resten får manda göra ;) haha yey. Nu e jag nog så trött så jag tänker bädda ner mig med SRM, seriöst (!) jag har ägt den i typ en vecka och inte ens hunnit läsa en hel sida, bara lite småduttar härodär...skandal! ;]

men snacka om små bilder de blir :s
- SRM_Cover_splash.jpg

Juste, jag funderar seriöst nu på att ha på väckning imorn. Gå upp vid en rimlig tid och typ, ta en promenad (?) och sen plugga järnet och sen ha hela dagen kvar efter det! Haha aldrig att jag kommer komma upp ;o

Kommentarer
Postat av: Bea

men vad du är seg då! ;O haha. bläddra du inte nånting i tidningen när du fick den?! det gjorde jag, läste om tidningen typ tre gånger samma dag, haha nördstämpel. Queenrepotaget är sååå bäst! <33

2009-02-08 @ 11:47:25
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0