The Poodles!

Yes, ingen har väl missat vad som händer idag - dagen till ära!?
Jaha..ni får en ledtråd då..



The Poodles har släppt sin nya singel från nya plattan!! :D

Jag ska få tag på singeln så fort jag kan. skivan med för den delen, när den nu kommer ut. Ska bli kul och se ifall Henke lever upp till alla förväntningar, men de tror jag nog :) <3 Han har ju skött sig bra hittills :]

För er som vill se & är intresserade kommer ett 30 sekunder långt smakprov på singeln "one out of ten". Jag tycker den låter bra. Mycket mycket bra. Men det är ju Poodles vi (jag?) pratar om så det finns ju inte så mycket annat att säga. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Bea

jag ska köpa Poodlesplattan jag me sen, wiho! :D jag vill få tag på H.E.A.T:s första platta.. undra vart man kan få tag på den?.. o adda H.E.A.T. på MySpace måste jag oxo göra.. gah, varför gör jag inte det bara för att skriva det i en bloggkomm.? gå o häng dig Bea :D

2009-02-21 @ 12:15:59
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0