planer

Nu kom jag & tobbe preciiis in! Vi va ute o lekte med cosmo lite extra :) sötiis <3  Nå, jag o tobbe har bestämt att träna rätt mycke på lovet, eller iallafall gå några timmar om dagen, därav morgondagens planer;

07:30 - upp och ca 30 minuters promenad med cosmo
08:30 - sova/film/tv/data
10:00 - frukost
10:30 - 11:00 - gå till tåget, ca en timmes promenad
12:00 - tåg in mot stan
12:20 - gå av en station tidigare än hemma vid oss (tar en timme o gå en station!)
13:30 - komma hem till pappa, packa grejer och ta med
13:45 - gå till gullmars. ca 20 minuter (?)
13:15 - ta buss hem
13:40 - gå av tidigare än hemma - gå en bit
14:00 - komma hem, vila som fan

och ja, resten får vi se hur de blir helt enkelt. haha nu ska vi se om vi kan hålla tiderna då.. tror inte de men det är ju iaf nåt att ha en slags plan iaf !? sov gott nu alla ni, nu e klockan kvart i två och som ni ser ska vi upp halv åtta så, godnatt

-->  Jag tycker inte om att publicera utan bild men det får bli så nu för jag orkar inte :]  tobbe sover över hos mig me, gullunge ;*

Kommentarer
Postat av: Bea

haha, vilken härlig plan ;p är alltid bra att planera sina dagar! (säger planeringsmänskan själv..) jag skulle säkert kunna hålla eran plan, så länge jag fick ta iPoden me mig x)

2009-02-24 @ 18:12:27
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Bea

o appropå det du komm. om inlägget där jag både hade me Poodles i rubriken o på bild; jag diggar dem som faen nu, mer än nånsin!! lyssnade på Echoes From The Past tio gånger igår :]

2009-02-24 @ 18:13:33
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0