örhängen

Ojoj, min cam kan verkligen dedär med att ta dåliga bilder. Men jag orkar inte "föra över" från mobil/kamera. Här är mina fina örhängen iaf. Fina som fan! Nu blir det beck, det missar ni väl inte? ;) nja, som sagt.. jag kan filmerna. Dom som ser med mig blir bara irriterad för jag sitter o babblar med liksom, alla repliker. Ne, nu e de gamen. Nu ska jag hålla käft. Bästa scenen finns i gamen. "hur ser han ut!?" "jag vet inte, han har jävligt rött hår!?" haha, jag och tobbe garvar varje gång. men det är vi väl ensamma om xD


de första är en gitarr med diamanter och det andra en
dödskalle med hörlurar på sig :) Tack så mycket för dom!

Kommentarer
Postat av: Bea

men vilka coola örhängen! :D rockstyle; oh yes! jag köpte ett par döskalleörhängen i silver på Glitter i torsdags. ja, jag vet, Glitter är sämst, men iaf.

2009-02-21 @ 12:11:08
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0