men 090212

AJ AJ AJ AJ AJ!!! Jävla helvetes satans äckliga fucking träningsvärk. Jag kan fan inte ens röra mig!! AAJ! Jag var inte ensam om att ha träningsvärk idag iaf, typ hela klassen har gått och "aj:at" sig som galningar. Calle körde verkligen på hårt. Herregud. Nu har jag iaf fått lite massage av tobbe så nu värker mest magmusklerna 'som jag inte har'. Vi spelade bowling med Ture idag :) jag o manda på en bana. Jag vann som fan. Jag tror jag slog mitt egna rekord iaf :]

Nu ska jag o tobbe gå upp, laga mat o se på nån film. Mysit :) <3



Kommentarer
Postat av: Bea

alltså, vad är det du får träningsvärk av egentligen? dans? :D jag dansade förra fredan, jazzdans då, SKITKUL, men helvete, jag kände mig som en söndergrillad tomat flera dar efteråt, mama ._.



o FÖRLÅT för att jag inte komm. din blogg på tusen miljarders år, men jag har haft sportlov den här veckan o har därför tagit ett databreak (skööönt). but now I'm back! jag svarar på din komm. här:



1. H.E.A.T. ägde som FAEN indeed! de måste bara vinna hela MELLOgrejen :DDD

2. japp, sportlov har jag den här veckan, men det svara jag ju redan på förut, seg

3. H.E.A.T. är bäst o visste du att de var förband åt TOTO förra året? :DDD TOTO o H.E.A.T., kan det bli bättre?!?

4. o ja! lucky Sarah Brianna att ha Stanley som farsa, jag kan gärna byta me henne ;DDD

5. har Poodles släppt en ny singel? vad heter den? :D

6. o jag loggar in på msn så fort jag kan, o då kan du skicka både 1000 Miles o nya Poodlessingeln samtidigt? =D



lång komm. som vanligt =/

2009-02-21 @ 11:59:01
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0