Kristofer!! :D<3

ååånej! vet ni vad? Jag har gjort något väldigt väldigt dum haha, nämen..jag hade fullt upp me o tänka på axl rose födelsedag så jag glömde stoffes :'[ förlåtförlåt underbara KRISTOFER!!!  btw, så är nog lisa den enda som har hört mitt eviga tjat om denna person mwaaah :D MASSA GRATTIS PÅ HAN!!!  27 år fyller den här mannen. det blir ju Axl Rose - 20 haha (: Nu ska jag nörda lamont (älska!!) bara för hans skull :D:D och när jag ändå håller på att vara såhär trevlig så kan jag ju tacka Oskar underbara Motoboy som fick mig att upptäcka lamont :]


Kommentarer
Postat av: Bea

jag har faktiskt inte hört Lamont.. är han bra eller? :D typ Moto Boy stuk fast lite råare sound?

2009-02-08 @ 11:44:59
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Sandra me Palm frillan

Snygg frilla han haaar! XD

2009-02-08 @ 18:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0