Jätte..

Jättetrevlig tant på tåget imorse.
Jätteont i tummen idag.
Jätteskönt med bara två lektioner.
Jättebra med billy till skolan <3
Jättedåligt med ont i kroppen :S
JÄTTEKUL med bio senare idag!!

Det var min dag, med jätte-ord. Nu ska jag snart gå med tobbe på bio. Väldigt länge sen sist! > har hållt på med det här inlägget i timmar nu, vart visst lite upptagen me nåt :') Nu måste jag maila min lärare x]

~~~BÄST¤BÄST¤BÄST~~~




Fick tre frågor av Bea haha. Slänger in svaren här.
¤ Kiss-skivan vet jag inte vad den heter :s
¤ om jag bara fick välja en skiva att lyssna
på resten av mitt liv så skulle jag bränna
jordens största skiva med ALL bra musik
inbränd på ;) haha, antar att du vill ha ett
seriöst svar med. Billy Talent ll
¤ Om jag hade valt en annan linje på gymnastiet
så har jag ingen aning om vad jag skulle välja :o
kan inte svara på den...föörlåt :'D

Kommentarer
Postat av: Bea

man tackar för svaren! :D



men jag diggar det oseriösa svaret oxo. hoppas det finns sånadära überstora brännskivor. ;DD



2009-02-02 @ 17:53:48
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Bea

om jag vill vara me i erat eventuella band? det är väl klart att jag vill! :D jag har velat vara me i ett band sen mitt förra band splittrades.. vi måste snacka på msn snart JA!

2009-02-02 @ 18:15:18
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0