AXL ROSE! <3

Tjohosan! Nu kom jag precis hem o sitter här med en chokladkaka o ett glas iskall mjölk. Yes, finns det något godare? Jag är inte speciellt förtjust i mjölk annars men till choklad...mwaaa <3 nåå, sidospår! Vi hade en lat dag idag med datakunkap, föreläsning om cv och lite samhälle (?) och sen drama.
Till dagens stora händelse då. Nej jag hade inte på mig min gnr-tröja med den enkla förklaringen att vi hade drama o då springer vi runt en del, vilket vi inte gjort idag med jag tog ingen risk! Iaf..DEN DÄR UNDERBARA SAKEN SOM HETER AXL ROSE FYLLER ALLTSÅ ÅR IDAG!!!! Hajar ni? 47 bast haha :] Jag tänkte ju ha tröjan som någon slags symbol men den e rätt jobbig och liksom..tajt.. så de e jobbigt att andas i den (!).  aww bortförklaring ;s

Men ÅH fy faaan <33<33333<3333 :D AXL AXL AXL AXL


men åååh :'''D <3


och om ni inte sett de andra två så tvingar jag er att se den här :D <33





Kommentarer
Postat av: Sandra me Palm frillan

Fett snygg han e! O jag som dyrkar G´NR!!!! WOHOO!! Men den andra videon måste jag säga va lite tradig faktiskt... men dom andra va feeeeeeett braaa!!

2009-02-06 @ 15:50:53
Postat av: Bea

men hahaha! you really love him T, I can tell ;D vem gör inte det? snygga Rose! endast 11 år yngre än min man ;D



fina bilder, ska kolla in videosarna nu :D

2009-02-06 @ 17:59:44
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0