090228

Här sitter jag igen, lyssnar på samma låt som jag gjorde förra gången jag skrev hehe :) byb såklart!! Idag har jag kommit på vilka hörlurar jag ska köpa och så ska jag beställa hårddisken och hämta den imorn, det blir toppen med lite nya grejer. Nyss fick jag ett erbjudande om att få köpa en helt ny ipod touch för 200:- och det är ju inget man skiter i direkt haha, får den om typ..tre veckor. Nice som fan. Lika nice som låten jag lyssnar på just nu, hårdrocksband lyckas alltid göra en lugn låt, dessutom jävligt bra lugn låt. haha, synd att den inte finns på youtube så jag kan visa er. Mycket mycket bra! Backyard Babies!!! <3

haha, värsta scaryblicken från nicke ^^ men älska bilden   :*

Kommentarer
Postat av: Bea

iPod Touch är feting nice. har en själv :DDDD

2009-03-03 @ 19:57:21
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0