090226

Nu ska jag vakna till liv. Jag och tobbe hann knappt så på filmen innan vi båda somnade i min säng. Inte för att jag kan förstå hur man kan somna till en sån film men aja ;) Nu ska jag strax väcka tobbe, gå ut me cosmo, se till o äta nåt och sen höra med lisa om hur det blir senare idag :) jag borde plugga men just nu prioriterar jag att städa mitt rum, dock kommer inget av de bli av, men skitsamma
> Nu ska ni få de knäppa resultatet i tävlingen under. Det var nämligen fyran som ska bort (tobbes regler) och eftersom att ingen gissade på den så behåller jag min gamla skumtomte som jag har döpt till Blä, tror han längtar till sopkorgen btw. Varför fyran ska bort? Ja, de va väl ingen som missade att det var två stycken tvåor? Ne, de va ju såklart meningen. men den som ska bort var ju fyran för att, nu citerar jag tobbe - "Fyran härmar tvåorna och blir därmed diskad pga plagiat". Han gjorde tävlingen och han är jury så hans ord är lag. Ärlig så tror jag inte att någon ville vinna med tankte på priset ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha :) varsegod.

2009-02-26 @ 13:51:20
URL: http://tirrren.blogg.se/
Postat av: Stanley

KISStröja!!! :DDDDD lol, jag failade på din tävling då.. ska jag våldgästa er i Stockholmo eller? me want so bad fan. o ofta du inte käka semlor i tisdags? ;O

2009-02-26 @ 14:05:44
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Lisa

UNDERBAR BILD! XD

2009-02-27 @ 22:06:54
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0