090219

Okej, som sagt så råkade jag lova tre större inlägg men det här tredje som jag tänkte skriva nu orkar jag fan inte, så de blir imorn elr nåt xD istället tänkte jag berätta lite om skoldagen !? Kom till skolan, hade halva mibas, bkf, lunch, svenska och klassråd, gick hem. Yes, jag sa att jag skulle berätta lite..nämen, jag o manda flummade på hemvägen, och vi filmade allihop :) imorn har vi ingen data och ingen drama (:() så jag börjar 9 och slutar mellan 10 - 11 det blir skönt för efter det är det lov. Då ska jag ta första bästa tåg in mot stan och hämta älskling cosmo som ska vara hos mig på lovet :D elr så slipper jag åka in till stan o han kommer senare typ ^^ haha får se. Nu ska jag nog fan sova, det känns som att klockan e åt helvete mycke mer än vad den är så ja..de e väl bra skulle jag tro. Nu ska jag bara hitta någon passande bild till detta inlägg...



otippat? Nej.
Jakob för att han har jordens bästa sångröst och faktist fyller år idag, och Kicken för att han är bara bäst helt enkelt <3 o för att dom är så fina tillsammans! :*

Kommentarer
Postat av: Bea

men du T, har inte Jakob ett förflutet som trummis? jag har för mig att jag läst det nånstans.. men det är så bra fördelat som det kan bli ändå i Poodles.. Kicken SKA vara trummis o Jakob SKA vara sångare :DD



fuckapa att vi inte har sportlov samtidigt..

2009-02-21 @ 12:40:14
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0