090217

Jag och manda stannade kvar i skolan efter att vi slutat, eftersom att vi tog sovmorgon. Vi började lite på arbetet vi gör hos ture. Sen skyndade jag mig till ett inställt tåg, nödvändigt ._.   Nyss hände nåt kul, jag låg bara här och kollade runt på datorn, så hör jag en låt som jag känner igen. Det kommer inte från datorn utan från tvn. När jag slänger en snabb blick på tvn ser jag ju direkt vad det är :) jag flög upp med ett ryck, så datorn ramlade i golvet.. satte mig framför tvn och höjde volymen.  Det var moto boy med finaste videon <3

Bilder från idag blir inte många, för de vart inge bra xD


En suddig bild får ni iaf. Jag och manda gjorde om hennes G
till MVG på kommunikationsprovet vi fick tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Bea

haha Thessan; du gör verkligen vad som helst för Moto.. du till o me dissar din data för honom.. =) lol

2009-02-21 @ 12:18:02
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0