090213

Sådär, då var man hemma då. Haha guud, jag somnade typ direkt när jag kom hem. Den där Isabelle fick mig att gå en timme extra idag så nu fan kan jag ösa i mig godis i helgen utan att ja, tänka på de.
Vi började med datorkunskap där jag faktist lärde mig skitmycket hehe, sen hade vi ingen svenska för micke glömde bort tiden typ (?) och sen fortsatte vi bara med grupparbetet på malins lektion. Sen hade vi lunch och sen drama. Nu är vi helt klara med "manuset" och idag började vi med scenerna och delade ut roller, det blir säkert bra dedär :)

Nu ska det ätas lite middag här, och sen fredagsmys :] <3

Bilden är bara till för att jag själv ska minnas dagen, haha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0