090209

Hallo, som jag alltid säger. Jag kom ganska nyligen hem. Redovisningen gick ok och jag kom nyss hem för att vi fick sluta tidigare pga att de va bara vi och en grupp till som redovisade. Vi skulle ha slutat typ nu egentligen. Nu ska jag göra klart redovisningen inför imorn yey!

Dagens låt; Line of fire! Manda försökte prata med mig medan jag gick hem och hon gick till bussen (åt fel håll), men haha, jag lyssnade mer på jakob (som jag hade på högsta volym i ena örat (hatar de btw)) än henne, förlåt :)




HETT TIPS: kolla noga på 2:10 :] ååå fina kicken gör finaste hoppet <3
och apropå e-type :D jag, tobbe & mamma ska på kryssning snart o se honom :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Line of Fire är grym! ska du se E-Type?! men din jääävel!! får jag följa me? ^^ hah

2009-02-10 @ 18:29:36
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0