090208

Haha, här har jag suttit och kollat på ett tomt "skapa nytt inlägg" typ skitlänge. Bara kollat på de där som blinkar när man inte skriver nåt ni vet? Skitirriterande! Jag är verkligen helt tom i fingrarna så kan inte skriva så mycket just nu. Har kommit på att jag börjat missbruka "hahah" i typ varje mening som jag skriver haha.  Ingen av filmerna jag skrev tidigare blev sedda idag ;o men jocke & sandra kom och vi såg på Chucky istället, men det gick lika bra de :] wind chill -skivan ville inte starta så jag flippa på den :o typ trasig nu x'D

Nu ska jag nog försöka sova tror jag. Mibas redovisning imorn kommer gå åt skogen eftersom att min och mandas powerpoint kommer dampa satan på mac-datorerna i skolan ;@  apropå, nu har jag tjugo minuter på mig att ändra individuella valen :o ne, jag låter dom va!!

och det här är min typ "deppa-sönder-och-skrika-ut-allt-bild"
men jag tycker om den :) är inte de minsta deppig just nu :*

Kommentarer
Postat av: Bea

tråkigt me skolsnack kanske, men vad har du valt för indi.val? =) jag ska ha valt klart mina + inriktning dåra tills på fredag (den 13:e ;OO). jag har valt två engelskakurser; engelsk kultur (får åka till London i trean :DDD) & english speech. sen kinesiska oxo. you can tell jag är en språknörd, HAHA.

2009-02-10 @ 18:27:57
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0