090207

Sådär, nu kom jag preciis hem. Handledarutbildning - check!   Man lärde sig ganska mycket iallafall, eller så var det jag som var ovetande innan haha. Men faktist så va de som de brukar va för mig, "lärarn" säger en fråga och jag sitter o liksom viskar svaret för mig själv, så rätt vare e så säger lärarn de som jag tänkt haha. Aja, nu ska jag bara fixa lite syntest o sånt så ska det här nog dras igång.

Söder. Klockan 8. Lördagsmorgon. Haha, man känner fan inte igen sig xD Tyst o lugnt nästan överallt, jag satt i bilen o såg en som cyklade vääldigt vingligt och sa till pappa (som körde) att se upp lite för honom, men pappa bara "tss", jag ba "men haha, värsta fyllot", pappa trodde inte de, bara vingel. Sen stoppade polisen honom precis bakom oss haha.

Nu ska vi se här, deathstars-affischen vill jag hämta, men jag vet inte om jag tänker hämta den hehe får se. De känns inte direkt som att den passar på min vägg :s Men ja asså, jag vet inte. Om inte annat kan jag väl vara lite snäll och ge den till Täzz.....vet att hon vill ha den..


Kommentarer
Postat av: Täzz

Ja, vem skulle inte vilja ha den? :)

2009-02-07 @ 14:04:17
Postat av: Anonym

svar: hah, tack så mycket :)

2009-02-07 @ 16:54:45
URL: http://tirrren.blogg.se/
Postat av: Stanley

hade du handledarutbildning på en lördag? fan vad surt x)



fett kul att se ett cyklande fyllo, undra hur länge han måste ha festat på fredagkvällen? haha.



Deathstars är coola. har du fått senaste SRM? en intervju me dem är me där :D visste du att sångarens artistnamn "Vinnie Whiplash" är en KISSrelaterad historia? ;D hans favvomedlem i KISS var Vinnie Vincent (EWW) o Whiplash kommer från en textrad i I Love It Loud: "whiplash, heavy metal accident. rock on I wanna be president". så, nu vet du det ;D om du inte redan visste det..



2009-02-07 @ 17:31:47
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/
Postat av: Thessan

Japp, och man fick med en låt med deathstars på skivan från SRM (a)

2009-02-07 @ 21:15:18
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Bea

ja, jag vet om det där me skivan. har dock inte hunnit lyssna på den än, har inte lyssnat på förra skivan jag fick me förraförra numret heller ;O måste lyssna! x)

2009-02-08 @ 11:43:40
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0