yey

Nu blir jag lite sådär småirriterad. Eller rättare sagt rastlös. Jag går runt och kommer inte på ett skit att göra! Tänkte ta en promenad me min ipod nyss (de bästa som finns), men de blåser som bara den!? Ser så ut iallafall. Fryser av att bara titta ut!! Nå va kan man göra inne då!? Det blir väl att jag hamnar sittandes framför sims, guitarhero eller cce. Men det är trots allt lördag och för mig så är det ungefär sånt som man ska göra på lördagar. Njuta av att vara ledig.

Tar mer än gärna emot förslag på bra musik och bra filmer som jag kan sitta här o ladda hem om ja ändå inte har nåt annat för mig! :)

Förresten så har jag börjat lyssna på band som jag inte har lyssnat på, på flera år. Ibland behöver man kanske en liten paus eller? Franz Ferdinand lyssnade jag till exempel på extremt mkt i typ 9:an. Nu kommer dom tillbaka och det känns toppen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0