Videoblogg by Ashley

Dagens videoblogg sköter min sim Ashley helt själv, utan min hjälp. Till er som inte kan sim-språket finns det översättning under. Se till att stänga av The Hives till vänster så ni hör vad hon säger. Erkänn att hon e rätt gullig av sig ;)




Halloj, det är jag som är ashley och gör videoblogg istället för thessan för hon pallar inte att prata. Hennes dag har vart skit och allt har kört ihop sig. Hon har fördrivit dagen/kvällen genom att ta hand om mig och det tycker jag själv har vart kul. Hon har skaffat jordens sötaste vovve till mig och allt! Värsta snällt ju! Men som sagt så har hennes dag vart helt jävla hopplös! Och hon blir bara på sämre och sämre humör för varje sekund som går. Oj nu börjar det bli ljust här så ni får ha en fortsatt fin kväll. Truddelutt!

Jag tror ni hajar ironin i det hela!?

Kommentarer
Postat av: Täzz

Haha fett söt flicka ju x] Mend et är synd att du ska må dåligt ju oO va ere som händer egentligen!?

Kul de där me att hon gör videoblogg åt dig ;) smart liksom haha xD btw så skulle hon passa så jävla bra ihop me en simkille som jag ganska nyss gjorde ;o Hälsa henne från mig >.<

2008-09-20 @ 22:49:08
Postat av: wallentinaa

hahah jaa! :d men eller hur. När man var mindre gjorde man väl kanske inte lika "avancerat" som man gör nu ;p



är allt bra med dig då? :)

2008-09-21 @ 00:22:33
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: Anonym

aj då det var ju inte så bra! :/ Det kan ju vara så ibland .. Hoppas de går över snart :) Jodå, de e fina fisken :)

2008-09-21 @ 00:28:38
Postat av: Anonym

oj råkade bli anonym där :p

2008-09-21 @ 00:28:54
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fan va kul med sims!! :D haha shit vad smart! gosh, är jag en vedervärdig människa om jag skulle sno idén nån gång? :D värsta sims-nörden här!

2008-09-21 @ 12:23:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0