Okej, de va dags för min DÅLIGT HUMÖR SOM FAN -dag idag!

Tjenixen bloggvärlden och alla mina trogna och mindre trogna besökare. Haha x) Idag har de vart en sån där dag då alla retats sig på mig, tror jag. Mitt humör har bara flygit iväg åt alla möjliga jävla håll. Ena sekunden ligger jag nästan på golvet och dör av skratt, andra sekunden sitter jag me luva på mig med musik (heelt okontaktbar) och tredje sekunden känns det som om jag bara kokar över på vissa personer. Manda sa till mig idag - "fan va du klagar på allt idag". Haha, hon har rätt -som fan. Jag hoppas att alla som har råkat ut för Therese-oväder idag kan förstå att alla har sådär dåliga dagar ibland.
Nu kom min älskade morfar med min favorit choklad till mig! Så me hjälp av chokladen & lite coca cola ska jag nu försöka bli på bättre humör. Jag blir nästan alltid på bra humör av just cola och choklad faktist :)

Hon som jag älskar mest av allt på bilden! <3
om man nu kan säga så utan att ni misstänker saker som inte stämmer. Hon är alltså min kusin & bästa vän och inget annat :) Hon får mig att minnas och må bra!


Kommentarer
Postat av: Täss

Alla har såna dagar RIGHT!? Haha FUCK va söt den där Linda är! :D

2008-09-11 @ 19:39:32
Postat av: Stanley

absolut. alla måste få ha sina dåliga dagar. vad härligt att ha en bästa kompis :)

2008-10-25 @ 14:19:02
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0