Matteprov!

Sådär, då va man hemma igen då efter en halvlång dag.. Matteprovet gick nog ganska bra iaf!! Nu sitter jag här med en "Refreshers" i munnen och dom e faktist jäkligt goda, ni vet dom där lite fyrkantiga..avlånga.. va heter de? Rektangulära (?). Dom är iaf blå me en gul ring där det står refreshers på med röd text. "Men jag struntar väl i ditt godis" tänker du nu. Haha *tankeläsare*  Men vafan.. har inge annat att skriva.. Jo, att nu sa jag baka kladdkakan som jag inte gjorde igår.. och sen ska jag spela gh3 som de så fint förkortas till ;P

Kommentarer
Postat av: jocce

refreshers är så jäkla gott...va sugen ja blev nu. :) krams

2008-09-30 @ 20:39:39
Postat av: Anonym

Håller med, refresh är mmm!

2008-09-30 @ 21:43:58
Postat av: Lisa

Länken till min blogg kom inte med i kommentaren ovan^ ^^

2008-09-30 @ 21:44:47
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0