Söööndaaag

NU startade jag datorn. Har inte haft tid förns nu!? Nästan direkt efter frukost drog jag och mamma till ikea och köpte lite grejer, sen har vi hållt på att fixa hela kvällen och nu är mitt rum äntligen klart..nästan. Det ska upp lite tavlor (?) och sånt.. Jag borde nog läsa kommunikation nu - så jag slipper det imorgon när jag också måste plugga till matteprovet. Men vet fan inte om jag orkar läsa nåt nu, ingenting kan ändå komma in i mitt huvud nu för det känns väldigt fullproppat och trött just nu. Kanske dags att för en gångs skull lägga sig i tid? Mjoo, jag får se.
Oj det kanske blev lite många nu men vafan...


Kommentarer
Postat av: Lajjsa

Runt sex's more like it. Vadå då?

2008-09-28 @ 22:37:19
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0