Jag ska nog testa att tvätta håret i ägg ;o xD

Nu är det helg helg helg som gäller! :) Jag satt precis och försökte spela in videoblogg, men jag hade inget alls vettigt att säga. Det får bli en annan gång.
Nå, va händer i helgen!? Själv så har jag inga planer, förutom att jag ska sova mycket haha :) Men de e jag i ett nötskal att sova bort helgerna :s Aja, jag får se hur det blir! Nu ska jag sätta mig vid andra datorn eftersom att jag har raderat paint på den här (:@) och försöka fixa till designen, nää nu kom jag på att jag inte orkar de så slänger mig väl vid tv:n med största chokladbiten !!  :D

Det här är bara så otroligt kul! Jag fattar att ni kankse inte tycker det, för de ju så fjantigt men JAG LIKSOM LIGGER HÄR OCH SKRATTAR IHJÄL SNART! Har sett de säkert tusen gånger förut. Alltid lika kul. Hahahahahah... hur trög får man vara asså!! Grejen e att man ju skrattar åt de som egentligen är fel, eller ah..kolla på de så fattar ni!! :D  PENTAGON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0