Idag är det Tors Dag

Nämen säg goddag då! Ojojoj vilket humör jag har haft idag då!! Haha först va jag skitpigg & glad imorse, sen senare mot de sista lektionerna har jag vart skithängig! Dessutom så såg vi på film på svenskan o de blir man ju bara så trött av. När jag kom hem hann jag bara lämna väska o grejer sen var jag redan påväg ut igen. Köpte det jag skulle + två djungelvråls påsar x] Jag gick och funderade på hur fint det är på söder egentligen. Sen ville jag inte gå hem men vad ska man göra liksom? Aja, nu är jag hursomhelst hemma och blev nu grymt sugen på oboy eftersom att Tobbe sitter i soffan med störtsa och kallaste oboy-glaset. Jag tror jag ska sätta mig ner vid bror ett tag och vi kanske kan slå igång en film elr nåt?

Första lektionen idag hade vi mibas, där vi just nu läser om rullstolsbundna. Så vi fick testa att åka runt i rollstol och det var kul! *weeeii* Manda filmade lite på mig när jag körde omkring xP och ni får stå ut med att hon filmar som en kvarn (såna som står på åkrar och snurrar med vinden?)




Kommentarer
Postat av: mandaa

ahahaha fjjant du filmade inte heller super bra (a) men jag är värre (a)

2008-09-20 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0