Twanglez +7

Haha jag blev helt fast i de här me låtsas band och de asså! Alla låtsas och är så roliga! Nu har jag precis haft bandets första spelning och fick 7 nya fans! Haha lite fånigt jag vet men ändå kul och som sagt - tidsfördriv


Jag tycker faktist att ni borde testa. Iaf om ni är intresserade av att ha ett eget band. Det handlar om att man skapar ett eget band och repar och sen kör spelningar och tjänar pengar och fans. Du måste också hålla koll på bandets ekonomi. Köpa instrument och liknande. Göra dina bandmedlemar kända och tjäna pengar på dom! Man kan såsmåningom göra singlar och när man har gjort 12 låtar kan man söka efter skivbolag och göra ett album. Så blir man större och större, och kändare och kändare --> http://www.musicmanager.se/?r=80249  :)

Det är faktist kul!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0