trötttrötttrött

Oj vilken jobbig dag! Då menar jag extremt jobbig. Själva orsaken är väl att jag sov så jävla dåligt inatt. Jag har bara suttit och vart tråkig hela dagen ju, och tänkt flera gånger att "nu går jag hem och soover". Vi slapp mibas som va sista lektionen, eller slapp och slapp.. Vi fick en uppgift som ska vara klar nästa gång.
Nu kom jag precis hem och har tagit på mig mysiga hemmakläder! :) har bara ett problem. Ett jättestort problem. Vad ska jag göra!? Det finns så mycket som jag vill göra, och så mycket som jag borde göra. Bäst att göra en lista.

Borde göra :
- Mibas uppgift
- Plugga till svenskaprov
- Göra klart arbetet om hjältar
- Plugga till matteprov
- Skriva rent all jävla drama
- Läsa 3 st kapitel i kommunikation

Men vill göra (och kommer troligtvis göra) :
- Spela sims!!
- Guitar Hero
- Cce
- Baka kladdkaka
- Lägga mig i soffan me värsta godispåsen och se film
- Sova!

Jag tror det får bli nån slags blandning av Guitar Hero och The Sims !? :D :*


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo sugarcult känner jag till :D jättebra! de har spelat rätt många låtar med dom i one tree hill tex. tror jag. Alltså allt det här du ser som jag har gjort har jag liksom inte gjort själv, utan man kan ta hem :) är du medlem på thesims.se hemsida? för om man sedan har registrerat sitt spel kan man ta hem allt möjligt från "exchange". MYCKET roligare än det vanliga!

2008-09-22 @ 17:36:33
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-09-22 @ 19:08:51
URL: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11426

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0