*simssimssimssims*

Godmorgon ja! skivan jag beställde som jag fick hem igår va trasig. Eller skivan va inte trasig men själva fodralet va de :( surt som fan men skivan är iaf bra! Sugarcult då om någon har missat de :P
Igår satt jag och höll på med ny design som fan men blev aldrig nöjd, jag tröttnar ju på headern så fort känns det som :/
Igår började jag ju oxå spela the sims, och oj vad jag har fastnat! Antar att jag kommer prata mycket om det nu i fortsättningen :s Aja, nu ska jag packa ihop dator och allt och åka till mamma, där jag kanske stannar i veckan så vet inte hur mycket jag kommer kunna uppdatera därifrån ;s Men ni får ha det så bra :D

Det finns inte ord som ens kan komma i närheten av att förklara hur bra dom är!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sugarcult är grymt bra!



Haha men vad bra ;D ja the sims är så himla kul.. man kan göra mycket skoj med dom! Jo det är perfekt det :) Ja man får ju sina perioder där man fastnar fruktansvärt!

2008-09-21 @ 17:32:32
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0