Piercing!?

Jag har tråkigt och det känns som att det behövs något nytt. Jag kom ju för tidigt till skolan. Kom till skolan vid 9 men började inte förns 10. Då hade vi en timmes lektion sen lunch o sen slutade vi. Aja, fick iaf lite läxa gjord..
Jag har funderat länge på en sak men aldrig sagt nåt. Piercing? Vad tror ni? Jag behöver nåt nytt sa jag ju. Jag funderar på underläppen, höger eller vänster sida..inte i mitten. Tog en bild på mig med en fejkpiercing bara för att se hur det skulle se ut. Fast om jag fick bestämma så skulle det vara en ring.



Kommentarer
Postat av: Täzz

Jaaa gör en piercing och blida klubb mä mig!! x3

2008-09-17 @ 17:57:56
Postat av: Malin

Det bestämmer du själv ju. Jag tycker inte det är speciellt fint

2008-09-17 @ 18:00:40
Postat av: Täzz

Men ge dig malin ._. Det är visst snyggt thessan!! Och det skulle passa dig som fan!!

2008-09-17 @ 18:02:30
Postat av: Almusch

JA TILL PIERCING FÖR FAN!! :D

2008-09-17 @ 18:53:20
Postat av: Anonym

Jag håler med det ser ju snygt ut! Bara det inte blir irriterande så. Hur funkade den där fejkpercingen?

2008-09-18 @ 12:41:16
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Therese

haha dina stavfel blev nästan lite kul ju Lisa :P "håler" när det är hål vi snacckar om x) det fungerar såhär att man har en magnet på insidan av läppen och en lite större bit på utsidan :) .. (men magneten skaver och är inte bra för tänder/tandkött..)

2008-09-18 @ 15:06:21
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA såg inte det själv xD Men usch börjar nästan skriva på spanska nu eftersom det är den lektionen jag sitter på nu. Fy farao och vi får endast prata spanska annars måste vi bjuda på kakor nästa gång! :O Att skriva på svenska är min räddning! :P

2008-09-18 @ 15:30:57
Postat av: Stanley

sexy mama på dig om du fixar piercing! you go, girl!

2008-10-25 @ 14:32:36
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0