Ojojoj...

Startade sims vid nio och tänkte "nu ska jag bara spela en kort stund". Kollade på klockan nu och såg att jag spelat i två hela timmar!? Shit i min värld va dom här timmarna typ en halvtimme högst! Borde man lägga sig nu då? Nja. Egentligen borde man ju de, me tanke på att jag sover så dåligt. Men jag kan aldrig somna om jag försöker lägga mig i tid! Plus att jag har en del att göra. Jag tänkte lägga ner datorn och lägga mig och läsa lite -tills jag kom på att jag inte har någon sänglampa.. Aja, nu får vi se vad jag hittar på att göra. En grej vet jag och det är att jag har annat för mig än att blogga ;o Seriöst! Vi har hur mkt läxor (och prov) som helst den här veckan känns det som. Eller är det bara jag som hamnat efter? Gaah, blir snurrig bara av att tänka på det! Uscha.
Jag är hos mamma nu och dum som jag är så glömde jag min nya älskade skiva hos pappa. Funderar på om jag orkar åka hem dit efter skolan imorn och hämta den eller om jag klarar mig utan den i några veckor? Jag är hopplös ibland.
Vet ni hur gullig mamma jag har då!? När jag kom hem hit så stog de en stor godispåse på mitt skrivbord med bara mina favoriter i! Tack mam's :* 
Nej nu drar jag mig till läxornas (förhoppnngsvis) eller musikens/tidningläsandets (troligtvis) värld. Jag kommer att sova som en jävla ängel inatt! Med en sprillans ny säng, nya lena, gosiga sängkläder och nyduschade jag. Kan det bli bättre eller? Nej precis..
De va verkligen inte meningen att det här skulle bli såhär långt! Aja, nu har jag iaf lättat på hjärtat lite ;*


Älsklingsvovvarna & typ..E  ;D <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg! :)

2008-09-22 @ 14:30:55
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0