öhm..!?

Godmorgon. Jag har haft en helt onödig natt kan man säga. Kom i säng i rätt okej tid - 12. Låg klarvaken och precis innan jag somnade kollade jag på klockan. 02.40. Jag har alltså legat och vridigt och vänt på mig i två & en halv timme! Och jag får alltid värsta paniken om jag somnar sent. "kommer inte orka skolan" osv..

Jag hatar mitt hår mest av allt på denna jord. Det blir 'fett' på liksom bara ett par timmar (!). Fast jag har speciellt shampo & balsam!! Det är så irriterande eftersom att jag inte orkar duscha varje kväll - utan gör det varannan. Igår kväll var jag helt död typ..så orkade inte duscha. Det får man sota för idag. Helvete vad det ser ut alltså!! Folk tror ju att jag e värsta pundaren elr nåt -.- Funderade nyss på om jag hinner snabbt in i duschen nu men de gör jag inte. För då fastnar jag troligtvis där hela dagen.

Inatt drömde jag konstiga saker! 1. Jag sökte till idol, fast de va nåt slags Äntligen Hemma/ Room Serivce. Juryn satt i ett dike (de va typ hundra pers.) och alla såg likadana ut. Där skulle jag köra en sån där gräsklippare som man sitter på och kör, med hörselskydd som hade en sån där grej, som man har på öronon ni vet (på hörselskydd), på huvudet. Den regnade det från så huvudet vart helt blött. Sen vaknade jag av alarmet på mobilen..

Nu ska jag försöka få i mig nån frukost & sen springa ner till tåget.
Ha en bra dag! Det är ju trots allt fredag. :)


Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

Hörde det utav några. MSN måste ha fått virus :P

2008-09-12 @ 07:39:32
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/
Postat av: Josefin

godmorgon :)

2008-09-12 @ 12:09:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där drömmen asså HAHAHA XDXDXD

2008-09-12 @ 13:26:54
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten så har jag ett litet tips för håret. Mitt hår blev också fett väldigt snabbt förut och jag var tvungen att tvätta det varannan dag för att få någorlunda pli på det. Men man ska liksom inte tvätta håret för ofta så jag provade (på sommarlovet då) att inte tvätta håret på en vecka. Detta är ju något man inte gör en skolvecka men aa du förstår. Efter det har mitt hår blivit mycket bättre! Efter fem dagar utan tvätt börjar kroppen att "rena" sig själv. Sedan har jag ett tips som Ida har testat (och Pippi), nämligen ägg i håret. Enligt Ida ska detta vara bra men jag vet inte xD

2008-09-12 @ 13:30:52
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0