Inte ork

Jag vet. Dålig uppdatering igår, mådde inge bra. Nu ska jag iväg och köpa nya hörlurar.
Det är ju lördag idag. Jag och tobbe brukar ju åka till grönan -sommarkrysset då. Idag är det de sista avsnittet. Jag vet inte om jag orkar åka dit, för det blir inga bra artister. + att jag nu har blivit sjukt trött på grönan. Om det blir så att jag åker dit med bror, så är det för att köpa en speciell grej som bara finns där.   Och så blir det väl för att skryta med att ha sett BKO live *ironi*. Jag vet, ingen förstår sig på min musiksmak. BKO är inte så dåliga som alla säger. Jag lovar. Visst, dom är inte heller bra. Men inte dåliga.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du skulle ta upp just dem! BKO är i mitt tycke ett otroligt dåligt band och hela min förbannade uppväxttid har min Pappa plågat mig genom bilresorna lyssnandes till dessa hemska låtar! Usch usch säger jag! xD

2008-09-13 @ 21:51:23
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Stanley

ja! BKO är bara så otroligt sämst! lyssna på deras låtar! jag kollade på dem på Go' Kväll, när de spelade "Innan Allt Försvinner". melodin i låten var densamma hela tiden, o otroligt tråkig text. o alla deras andra låtar låter typ nästan likadant. visserligen var det väl de som gjorde "3 - låten" (three is the magic number x)) men ORKA!



så, nu var det sagt xDD

2008-10-25 @ 14:25:36
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0