Grattis, Test & Skivor!

Söndagar är alltid lika tråkiga! Det är nog min "hatdag" (efter onsdag som är katastrof). Dagens grattis går till min morfar som fyller hela 75år GRATTIS!! :D
Nu ska jag dra mig utåt tillsammans med pappa & lillebror för att skaffa en present till världens bästa morfar. Jag vet redan vad det blir och det blir bra :)

Snart kommer det att dyka upp ett litet test i bloggen! eller ah, va ska man säga..frågesport? Ah nått sånt. Så håll ögon, öron och allt vad ni har öppna. Ni är tillräckligt många läsare, så jag blir bara lite nyfiken på vilka ni är! :)

Förövrigt så är jag lite arg. Jag beställde några skivor i måndags (samtidigt som min mamma beställde böcker från samma sida). På torsdagen fick vi sms om att vi kunde hämta vårt paket på posten. Gissa vem som blev glad!? Jag såklart för ja har beställt jordens, nej hela universums BÄSTA BÄSTA skivor!! Men när vi hämtar paketet och öppnar så är det endast mammas böcker. Så jag gick och hoppades hela fredagen på att skivorna skulle komma då, men nej. Imorgon måste det hände. Då har dom haft en hel vecka på sig att komma fram ju!?


Kommentarer
Postat av: Denis

Yeah, visst var den? :)

2008-09-07 @ 14:31:50
URL: http://sabu.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men gud vad glad jag blir! :) shit, då får jag hoppas att jag lyckas med min bloggning då. hehe. Jamen vad tur att du gav dem en chans! Varit ruskigt fast vid dom alltså. Ja Cats stil är wünderbar alltså :D haha, jamen ingen orsak.



Jag som ska tacka för att du diggar min blogg! :)

2008-09-07 @ 14:56:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha ååh :) då ska jag fortsätta i den här stilen!

2008-09-07 @ 16:30:48
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Stanley

grattis till din morfar! :D (även om det var längesen han fyllde, eftersom jag är sååå seg på o komm.)



vad var det för skivor du beställde?

2008-10-25 @ 14:07:18
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0