Dom liksom etsar sig fast

Detta är rätt lustigt. Igår hade jag inget val, då var jag lite arg på mig själv som inte orkat ladda ngn av mina ipods. Jag visste verkligen inte hur jag skulle kunna klara resan till/från skolan utan musik. Men så var det ju inte riktigt för jag hade musik - Deathstars.
 Idag när jag gick hemifrån var min ena ipod full-laddad. När jag kom hem hade jag bara lyssnat på någon låt. Jag hade alltså valt min röda fjantiga mp3 (med, som sagt, bara Deathstars). Men det var helt okej liksom.
Jag har blivit beroende av dom kan man säga, man känner sig så glad på nåt sätt (även fast texterna handlar om död och sånt).
 Man känner hur musiken går igenom hela kroppen.
 Och man höjer volymen lite till.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0