Deathstars! =)

Tack till er som faktist svarade på mitt förra inlägg! :) Haha de va inte många men vafan xD Skulle va kul om alla som läser bara kunde skriva nåt nån gång så jag vet vilka ni är? Dom som jag inte redan vet då såklart. Heh. :)

Nu är det såhär att jag har huvudvärk. Varför? Jo, för första gången på länge så kan jag inte skylla på anemin. Nej, orsaken till huvudvärk denna gång är att: båda mina iPods är helt slut på batterier och jag har inte orkat ladda dom, så jag va helt enkelt tvungen att lyssna på min röda mp3. Eftersom att en dag utan musik för mig finns inte, jag överlever inte helt enkelt. Hur som helst så va den fylld med endast ett band. Deathstars. Visst är min hjärna van vid att lyssna på hårdrock en hel dag, men metal!? Shiit mitt huvud alltså! De bara dunkar haha, jag lyssnar nog på för hög volym men vafan, de måste ju kännas! Eller hur!? xD




Kommentarer
Postat av: Goldenhair

Haha blä vilken dålig musik x( hurfan kan du lyssna på sånt?

2008-09-08 @ 20:03:38
URL: http://goldenhair.blogg.se/
Postat av: Elisabet

sån musik har jag inte fastnat för, annars så har jag en ganska bred musiksmak.



Förr lysnade jag varje dag, nu blir det mer sällan.

Konstigt egentligen :/ musik som är så skönt.



Hoppas huvudvärken släpper iallafall ;P

Kram Elisabet





Vill du prova på att spå dig i Änglakort helt gratis? hoppa in hos oss och kolla i kategorin 'Änglakort' där finns allt du behöver göra. 1 gång får man prova på... lycka till!

2008-09-08 @ 20:44:56
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Thessan

Du va tvungen va sofie? Jag ska inte sjunka till din nivå..

2008-09-08 @ 20:45:03
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Täss

Skulle vara väldigt tacksam om du kunde lämna oss ifred sofie "goldenhair". Du lyckas inte med att sabba för oss, sorry

2008-09-08 @ 20:48:58
Postat av: Täss igen xD

Thessan! Hoppas huvudvärken går över haha! Deathstarts är bra, men de va du som visade dom för mig, jag kan oxå få ont i huvudet av dom ibland.. eller inte bara dom utan all metalrock men iaf XD

2008-09-08 @ 20:50:56
Postat av: Tobbe ^^

Bra band! :)



Lyssna på metal på grymt hög volym hör till min vardag ^^

2008-09-08 @ 22:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0