Dags för allvar...

Den här bloggen har blivit för stor. Jag kan inte kontrollera er längre. Ni är för många läsare, jag kan inte alls skriva "djupa" saker längre för jag har ingen aning om vilka ni är. Några vet jag, men absolut inte alla.
 Jag säger inte att ni ska sluta läsa, men att ni kanske skulle kunna säga till att ni läser eller bara vilka ni är?

Nå det var då dagens lilla allvar. En annan ganska allvarlig sak är att jag har svenskaprov imorgon. Jag gillar svenska, jättemycket. Det roligaste ämnet faktist. Men Danka! DANKA! Shit vad man kan sakna en bra lärare! Hon va inte bara en lärare som lärare, hon brydde sig om oss! Man kunde prata med henne och hon sa att vi va som hennes barn. Men hon flyttade till Fredrik.
Provet imorgon handlar om grekiska gudar. Seriöst nu (!) varför ska man läsa om grekiska gudar och varför ingår det i svenska kurserna? Borde inte det tillhöra religion eller historia eller nåt sånt!? Jag läser sidorna som vi ska ha läst men sen? Hon sa att det skulle komma ca 10 frågor på provet. VAD för slags frågor? Hon sa oxå att man inte behövde kunna alla namn. Bara "de viktigaste". Jasså..dom. Jag har en ganska stark känsla av att det här inte kommer att gå så bra.

De va de. Nu behöver jag lite tid för mig själv och dom enda riktiga gudarna. Jag tror att ni redan vet vilka som är mina gudar, men jag får inte nog av dom. Sen behöver jag sova.

Sugarcult | Poodles | Moto Boy | Guns n' Roses | Kiss

  
 
 

Kommentarer
Postat av: Täzz

Jag läser men det vet du redan gumsi ^^

2008-09-25 @ 23:40:44
Postat av: Malin

Jag läser och det vet du förhoppningsvis oxå redan? Jag menar..jag brukar ju kommentera iaf iblaand :) Gillar din bloog. Du är speciell! Det va länge sen vi träffades nu :/

2008-09-25 @ 23:43:37
Postat av: Sanna

Me too! :) Fortsätt blogga thessan och skit i hur många som läser!? är det inte bara kul att ha många besökare?

2008-09-25 @ 23:48:18
Postat av: Saraa

Jag läser :) fortsätt!!

2008-09-26 @ 00:01:45
Postat av: Helén

Jag med, men jag tror aldrig att jag har skrivit någon kommentar förut. Haha, nu vet du :-)

2008-09-26 @ 00:06:23
Postat av: Kajsa

Jag läser och jag är kajsa från teatern ;P Sköt om dig vännen!

2008-09-26 @ 00:07:58
Postat av: Nora

Nora från the hives konserten ^^ cool du e! :)

2008-09-26 @ 00:09:42
Postat av: Shullerlull

Lina från the one and only södermalm! <3

2008-09-26 @ 00:11:14
Postat av: Emelie

från båten x] bästaste thessan där, fortsätt för fan. Du är grym och jag menar det verkligen! Adda min msn!! :DDD

2008-09-26 @ 00:12:24
Postat av: Patricia

You rock girl!! :D

2008-09-26 @ 00:14:28
Postat av: Kamilla

Kamilla från e-dal gumman! :D saknar våra lunchraster!!!!!!!!!!!! ;D

2008-09-26 @ 00:16:29
Postat av: Sussie

från tyresö haha och så vet jag att m komps johan läser ;P jag läste din blogg en gång i skolan så råka han se och sen dess e han fast sa han ;o

2008-09-26 @ 00:17:55
Postat av: Johan

Haha, där avslöjade du mig xP Värsta dragningskraften thessan!! Haha min flickvän läser också, hon kallas dompan :P

2008-09-26 @ 00:19:12
Postat av: Jossan

läser varje dag grym blogg och du e duktig på sims!

2008-09-26 @ 00:20:34
Postat av: Olivia

Jag läser! :) Olivia W om du undrar:) gaaaammal granne :P

2008-09-26 @ 15:51:23
Postat av: Kariin

Jag läser mee :) tycker du verkar som en cool typ ^^

2008-09-26 @ 15:52:17
Postat av: Sandra

Tycker att du är grym tjejen!! Det enda som skulle kunna bli bättre är isf att du kanse skulle kunna köra "dagens outfit" och en sån där "frågestud" ibland :) Annars är det toppen!!

2008-09-26 @ 15:59:57
Postat av: Lisa

Alla borde väl veta vem jag är, kommenterar ju i princip varenda inlägg :) Lisa din gamla dagiskompis som du lär få dras med ett tag till ;D



Jag förstår hur du känner dig men om du inte vill att okända ska ta del av din blgg kan du ju antingen sätta ett lösenord på den (vill du förmodligen inte) eller ta bort den från trafiksidan?

Jag bara undrar hur du sprider bloggen? Berättar du fr alla du träffar om den eller?



Eller varför helt enkelt inte ta upp kampen med blondinbella? xD

2008-09-27 @ 12:02:18
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se/
Postat av: Stanley

helvete vad många läsare du har! =OO fan, snart är du större än Blondinbella Rose!



men mig känner du väl rätt så bra iaf? :) jag fullkomligt ä l s k a r din blogg!!

2008-10-25 @ 14:42:52
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0