The Poodles! TA DETTA MED EN DROPPE IRONI

Jag orkar inte blogga varje dag :( finns inget att skriva, även fast jag vart på bra humör! Det blir väl att jag bara skriver hur jälva bra sugarcult är och lägger in massa bilder från sims, och sånt orkar ni inte med? :P
Nu ha jag iaf väldans mycket läxa att göra. Skit tråkigt. Skit mycket. Usch!

Ber nu till några utav mina största gudar, snälla ta mig ifrån denna grymma värld! Ty jag orkar inte längre! Jag ber er -Jakob Samuel Kicken Pontus Pontus- att komma hit och ta me mig upp till eran värld. Där skulle jag trivas och passa in. Jag skulle kunna säga att jag älskar er, såpass mycket betyder ni!  Guuuud asså <3

   
 
 
Jacob Samuel & Kicken Lundqvist The Poodles












Kommentarer
Postat av: Thessan

Lite väl många bilder kanske :S vänta nu, jag kommenterar mig själv? xS

2008-09-24 @ 19:10:16
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Täääääss

Haha gullunge! :P Gråtfia x)

2008-09-25 @ 15:12:55
Postat av: Stanley

hahah, fint att komm. sig själv! xDD



men Pudlarna är grymma, så, det är chill. var värsta långa intervjun me Jakob i Sweden Rock Magazine för ett tag sen. du borde börja prenumerera på den - Sveriges bästa rocktidning! (inte världens då, Rolling Stone är bäst, men fan inte långt ifrån!)

2008-10-25 @ 14:39:56
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0