A Stroll Through Hive Manor Corridors..

Jaa, min underbara varelse till bror fixade fram denna underbara bakgrundslåt till mig, som jag letat efter enda sen jag hörde den för första (!) gången på The Hives konsert. Dom spelade den som första låt när ingen var på scenen, sen bara hoppade dom fram, det va skitcoolt! Tack käre bror! Den är så mystiskt bra på nå vis x) Den e grymt bra vafan ;o shit asså, GÅSHUD ;D
Imorgon har vi inte första lektionen. Detta betyder att jag kan ta ett tvåtimmar senare tåg! sovmorgon me like!

Nu har jag nördat mina nya skivor ett tag, tröttnar fan inte :)

Kommentarer
Postat av: Täss

men dom sjunger ju inte haha x)

2008-09-11 @ 14:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0