Weei ;D

Dagen började med att jag vaknade ;)   sen gick jag ner till mandaa och vi tog bussen till skolan, vi kom en halvtimme för tidigt -.- hon ringde sin "kille".  Sedan hade vi teater me gumpie hela dagen. Vi ska göra en tester visste ni väl !? haha,  de tre små grisarna. vi ska spela upp den för dagisbarnen (som vi praktiserade hos) kul va !? iaf så sysselsatte jag mig själv med att göra inbjudningskort och gå och dela ut dom till dagisen.
Nu kom jag precis hem och sitter i våra sköna skinnsoffor! haha, imorgon är de gympa!?

Ha de så  bra hörni ! :D


Kommentarer
Postat av: Lolisosa

Nämen tjänare hörre duedu!
Varför känns det som att jag borde tagit barn och fritid istället? Verkar ju så sjukt soft! :)

2008-05-21 @ 21:06:32
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: mm

jepp, de e sååå soft ;)
aldrig läxor och slappa lärare ;P fast de e kanske inte alltid såå bra me så slappt :P

2008-05-21 @ 22:06:23
URL: http://thessanse.blogg.se
Postat av: Mandaa :)

hehe min lilla kille e en sööt prick, och tack vare dig vågade jag ringa :D :)

2008-05-22 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0