noo..


Weeei :D idag hade vi super skön gympalektion! Vi satt och solade och snackade skit med gympalärare jocke! =D de va trots allt sista gympalektionen ju... Efter det hade vi lunch och så.. sen rest-tid. Sen fick vi bara lite info in den där pedagogiska inriktningen som jag tror att jag skall byta till :) skitsamma. nu har jag så grymt dåligt samvete och jag är så arg på mig själv eftersom att jag inte åkte in till söder för att träffa kiss. Men liksom, jag orkar inte (!) har så nedrans ont i huvudet så ni anar inte.. Och det är inte varje dag kiss är i sverige precis! vilken jävla skit jag är som inte orkar åka in dit. varför måste jag må dåligt precis exakt just nu !? ååååå blir galen.
Tänk er att ha chansen att träffa erat favoritband när dom gör någon av sina sista konserter, jag menar.. dom e ju inte direkt 40 år längre... skit skit  skit skit jag har liksom sumpat en chans som jag säkert bara får en enda gång. FAAN.

Jag pratar me lillbrorsan i telen nu, han är precis utanför 4 sound och kommer inte in för det är så mkt folk. Han ser iaf  Eric Carr genom fönstret, men han orkade inte tränga sig in och ta en autograf till mig :P han tog iaf en bild på Carr som jag hoppas att han skickar till mig :) gulli brorsa man har ! 

Jag gick hem till skolan idag för jag blir lite stolt över mig själv varje gång jag gör det, de tar ju inte direkt 5 minuter, snarare 45. Iaf.. när jag gick där så hörde jag plötsligt ett väldigt vänligt brummande bakom mig och tänker "yey, de e sääkert mamma och betty!" och det va de !! :) jag åkte mc hem de sista 100 meterna och det var varmt! 
  
Inte nog med de.. mamma drog me mig ut och åkte MC sen igen. Visserligen bara till HC men jag blir glad för varenda lilla meter. Jag köpte ett usb minne, en mus till min bärbara och en grej som man har datorn på så den inte blir så varm. Mamma köpte hörlurar och tandborstar (^^,) och hon bjöd mig på skiitgodglass ! :D

Nu när jag tänker efter så är jag inte såå jättebesviken på att jag inte åkte och träffade kiss, eftersom att det va Eric Carr och den andra som ingen kommer ihåg. Jag ville liksom träffa Gene Simmons och Paul Stanley men men. Lite tur var det att jag inte åkte in iallafall för jag hade inte vågat gå in ensam och tobbe var där och kom knappt in..

Aja.. jag får väl be milla ta bilder till mig imorgon iaf, den nöten har biljetter -.-  gissa vem som sitter här och är avundsjuk :P




Love Gun =D






Kommentarer
Postat av: Jag heter Lisa vad heter du?

Jasså, vadå byta pedagogisk inriktning? :P

2008-05-29 @ 18:27:33
URL: http://ihuvudetpalisa.bogg.se
Postat av: Thessanse

ja, pedagogisk inrikning är om jag ska jobba med barn mellan 0-12 år :P om man ska jobba me äldre barn (på typ fritids eller ungdomsgårdar) så e de fritidsinriktningen. :P

2008-05-29 @ 19:45:55
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Thessanse

ja, pedagogisk inrikning är om jag ska jobba med barn mellan 0-12 år :P om man ska jobba me äldre barn (på typ fritids eller ungdomsgårdar) så e de fritidsinriktningen. :P

2008-05-29 @ 19:46:21
URL: http://thessanse.blogg.se/
Postat av: Det var en gång en flicka som hette Lisaaa

Jag skriiver så de glööder!!



Svar på svar:

Så vad hade du tänkt att välja för nått då?





2008-05-29 @ 23:35:00
URL: http://ihuvudetpalisa.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0