SCOOP ?

Hemma på söder igen nu!! woho va skönt! och vaaarmt, känns som man ska flyta bort snart föfan.
Idag hade vi, som alltid på fredagar, heldag ULS

Jävla skit, jag hade skrivit skitlångt så raderas de. Aja.
mm på ulsen lekte vi först "kims lek" och sen "hänga gubben". sen gick vi ut och, jag vet inte vad de heter men, nån slags lek där man inte får prata med varandra och sedan ställa sig i olika ordningar. Sen hade vi lunch och sen samlades vi i klassrummet igen och körde "dans-stopp", sen gick vi ut och gjorde "under hökens alla vingar". Haha, sen slutade vi.

Det blev en sån där lekdag idag :) som det brukar bli på fredagar :D haha de e liksom ulsen, jag menar, vi går ju barn och fritid. Vi kommer ju behöva leka hela dagarna sen juu :P och då måste man ju ha något att  leka.
När vi slutat gick jag till pendeltågs-stationen och där mötte jag  Issa, vi pratade lite och så :P hehe. sen hoppade jag på mitt tåg med den här tuunga datorn i väskan och nu  är jag äntligen  hemma!

Nu väntar jag bara på att tobbe den gullungen ska sluta skolan (han slutar 2) då jag ska möta upp honom och sen ska vi gå till centro livs  och köpa SCOOP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ni anar inte hur länge jag väntat på de!! liksom ett år snart! dom säljer det ju bara på sommaren och det här blir årets första!!! ååå va gott de ska bli!! Sen yänkte jag nog försöka dra me mig tobbe till 4 sound där kiss va igår... vem vet? dom kanske har glömmt en autograf eller nåt :D:D jag får ialla fall va i samma rum som dom har vart i :D
Tobbe såg dom som sagt igår, så han kommer skryta som fan om de nu, men vaff....

Nu ska jag faktist skrapa ihop pengar och se om jag klan bjuda brorsan på scoop eller om han måste betala själv :P hörs sen :D



ULS







Kommentarer
Postat av: Mandaa :)

jag tog bilden :D

2008-05-31 @ 20:40:05
Postat av: Thessanse

ah du gjorde :)

2008-05-31 @ 21:06:32
URL: http://thessanse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0