Uppspelning


Yepp, idag hade vi uppspelning med teatern! gissa om jag, som har typ den lättaste rollen, var nervös som bara den!

Själva handlingen var på ett ålderdomshem. Jag och en till tjej var sjuksystrar där och tog hand omgamlingarna. Men hon som skulle vara den andra sjuksystern var tvungen att hoppa in som reserv för "walter" eftersom att hon som spelar walter var sjuk. Detta ledde till att jag (en halvtimme innan uppspel) fick lägga ihop min och den andra sjuksyrrans roll till en roll, och sedan fort lära mig den! Jag tror nog att det blev ganska bra iallafall :)
   
Någon gång nästa vecka ska vi träffa våran drama-teater lärare och då ska vi se på den )hon spelade in :$). Och kanske får vi då också varsinn kopia av den.

Ska jag våga lägga upp den här på bloggen? knappast! icke! nej! aldrig! noway!              eller!?


Godnatt påer,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0