Tjenare, tjenare, mittbenare!


Nu kom jag precis innan för dörren! ååh va skönt att vara hemma men ååh vad jag redan saknar Linda som fan. och ååh för att inte tala om vilken underbar helg jag haft!! helt fantastisk!!  Det har vart så kul me hela tjocka släkten :D Jag är så glad som har en sån bra familj! även fast vi bor på så mycket olika håll i sverige så kan vi ändå träffas sådär och ha kul!.

Nu ska jag packa upp och städa mitt rum! sen ska jag be linda skicka lite bilder från helgen som jag kan lägga ut hära :) och imorgon är det skola ogen dåå, både tråkigt och roligt på samma gång! Tråkigt att lämna dagis och inte kunna leka och vara barnslig hela dagarna (men vadå, jag e barnslig i skolan med?) och tråkigt att inte träffa alla härliga barn, men ändå roligt att komma tillbaka och höra hur alla andra har haft det i fem veckor och träffa mina 2 favoritlärare :) sen såklart mandaa och bättre tider, inte lika tidiga mornar och inte lika sena eftermiddagar!! de ni :D  nu så måste jag börja med det där städandet! men först ska jag upp och få lite mackor i magen! är lite småhungrig. (hur jag nu kan vara det efter all den där smörgåstårtan och tårtan jag har ätit idag!! usch va illa jag mådda men ujj va gott det var!!)

Hoppas ni har haft en lika bra och fin och underbar helg som jag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0