sönday



Söndagar brukar vara min slappardag. Men idag känns det som att jag har gjort ovanligt mycket (för att vara en söndag) och jag har fortfarande en del kvar att göra.
Först tog det ett tag att vakna, men när jag kommit igång och sådär så började jag fixa med bloggen, musiken och de. Sen kom morfar och vi åkte ut till mormor och plastmorfar för att fika och ha trevligt ;P Sen efter de åkte jag med mamma och handlade, och nu när jag kom hem så hjälpte jag plastpappa att laga grinden (som någon eller vinden har haft sönder). Och nu sitter jag här, ska städa mitt rum, duscha, beställa filmer, räkna hur mycket pengar jag har 'löst' (hehe) och äta pizza till middag. Det som jag ser minst fram emot är att städa hela mitt rum, för det ser verkligen ut som ett skrotupplag nu.

Jag hittade min gamla kamera igår, och kollade igenom bilderna. Haha, den e typ skitkass men jag har aldrig kunnat lägga över bilderna i datorn (tappat bort sladden) men jag kunde tydligen sätta in minneskortet i pappas dator och sedan skicka bilderna till min!  smart va!?
Som sagt så är den en gammal kamera, typ 6 år. så jag hittade väldigt gamla bilder :P


Här borde jag vara runt 10 år, med lilla Tracy i famnen! naaw ;)

image190


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0