OnSdAg

Vaknade. Somnade om. Vaknade igen. Gick upp. Klädde på mig. Åt frukost. Hoppade upp på mam's cykel. Cyklade till busshhållplatsen. Gick till Mandaas hållplats. Satt och vändade på henne. Såg henne. Pratade me henne. Gick på bussen. Åkte förbi min hållplats. Ingen Mawa. Gick av vid skolan. Tog emot en stor tung dörr. Duttade upp hemvistsdörren åt Mandaa, Gunilla och migsjälv. Lämnade jacka och övningsprov i skåpet. Gick till aulan. Rättade till skon. Fick ett slag av Mandaa som såg hennes love-objekt. Trallade runt me Elli i två sekunder. Skrev blogg. Gick tillbaka till hemvisten och in i klassrummet. Började  skriva prov. Fick hjärnsläpp. Fortsatte skriva prov. Väntade på Mandaa. Gick till busshållplatsen. Tog bild på Mandaa. Gick på bussen. Sa hejdå till Mandaa som gick av bussen. Gick av några stationer efter henne. Gick till dagis. Gick till Annasverkstad. Gjorde såpkallade 'vippor'. Dukade för lunch för alla dagisbarn. Hade samling. Åt lunch med Bamsarna'. Dukade av borden. Gick till min busshållplats. Hämtade min cykel. Cyklade hem och tog en glass. Glömde att hämta mina hörlurar. Cyklade tillbaka till dagis. Hjälpte barnen att packa matsäck. Samlade barnen vid grinden på lillagården. Gick till skogen. Kollade på små äckliga kryp i luppar. Åt frukt. Gick tillbaka till dagis. Plockade in målargrejer. Cyklade hem. Satte mig i min säng. Tryckte munnen full med godis. Startade datorn. Läste några vänners bloggar. Skriver blogg.

Och nu ligger jag här, ont i ryggen har jag oxå.

Ser ni inte vilket ord  jag har använd mest i texten jag skrev?
Gick ! Tänk vad mycket jag har gått idag asså :P

image151






 


Kommentarer
Postat av: Mandaa :)

ahaha där är jag :D haha

2008-05-07 @ 21:42:49
Postat av: Lisa

Ja där är du! Det var på tiden att man fick se hur denna mycket omtalade människa faktiskt ser ut :)

2008-05-07 @ 22:54:51
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: Shoo

hahah :)

2008-05-07 @ 23:54:14
URL: http://thessanse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0