Nej igår skrev jag inte

... för jag hade fullt upp hela dagen!

efter frukost och dusch så åkte vi mc in till stan (har tyvärr inga bilder för åke på den stora svarta HDn och där måste jag hålla i mig som fan = inte en chans att jag kan ha kameran uppe!) där köpte vi glass och åkte omkring lite och efter de åkte vi hem till några kompisar till familjen. Dom har då den sötaste hunden och den sötaste katten. Bilder kommer ikväll. och sen åkte vi hem, jag och thune var lite i den skitroliga lekparken som inte va lika rolig då och sen cyklade vi till manda. Sen pizza, tv och datorn och sist sängen!!

Idag har jag vart duktig och städat nu på förmiddagen :) nu ska vi grilla korv i parken och sen ska jag och syster cykla till centrum.

Hörs sen ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha råkade skriva in Thess och kom in på thess.com

Mycket fin sida! xD

2008-05-12 @ 11:22:31
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: Thess

hahaha xD jag va ju bara tvungen att kolla va de va xDxDxD

2008-05-12 @ 20:11:46
URL: http://thessanse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0